måndag 24 februari 2014

Bara början

Så, då var starten avklarad. Snabbt och lätt gick det också. Det gäller att lägga sig på en lagom låg nivå, annars kan det ju bara bli sämre.

Den här bloggen handlar om musik, dvs hårdrock. Den handlar därmed inte om min hund, min familj eller vad jag lagar för mat. Om man inte räknar hårdrock som föda då. Själv skulle jag ha lika svårt att vara utan hårdrock som mat. Jag har även en förmåga att överdriva lite ibland.

Dagen till ära tänkte jag satsa på en riktigt grym introlåt. Tänk er en fullsatt, nedsläckt ishall i Karlstad. Matchen ska snart börja och spelarna väntar på att få åka ut på isen. Plötsligt brakar den här låten igång och hemmalaget kommer utfarande. Ståpäls! Låten var dessutom först ut när bandet gästade Göteborg i oktober 2012. Då var jag nöjd med livet. Enjoy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar