onsdag 26 februari 2014

Tuesday' gone

Jag gillar verkligen Bollnäsmartin och hans shitlist på Bandit rock. Om jag skulle göra en egen shitlist just nu skulle den se ut ungefär så här.
1. När man snyter sig så hårt att man får snor i ögat.
2. När man legat sömnlös hela natten och vid sextiden ger man upp och tänker att lite Lynyrd Skynyrd och varm blåbärssoppa är precis vad som fattas. Fast man har ingen blåbärssoppa.
3. När man får hundskit under kängan och det smetar ut sig i precis varenda litet skrymsle så att det inte går att peta bort med en pinne utan man får gå hem och tvätta bort skiten. True story.

Lynyrd Skynyrd är för övrigt mycket bra när man behöver komma ner lite på jorden, eller "landa" som det heter nuförtiden.

Min topp-trelista i sömnlöst tillstånd är:
1. Simple man
2. Tuesday's gone
3. Free bird

Alla tre är för enkelhets skull med på samma album; Pronounced Leh-Nerd Skin-Nerd. Jag gillar det för jag är också en Nerd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar