lördag 15 mars 2014

Inatt jag drömde...

...att jag blev uppraggad av en charmerande men kanske lite väl efterhängsen James Hetfield. Jag fick värja mig gång på gång med ursäkten att jag är lyckligt gift. Han köpte inte den ursäkten utan frågade varför jag inte hade nån ring, varpå jag svarade att jag hade tappat den. Han tyckte ändå inte att det spelade nån roll att jag var gift. Det skulle vara värt det, menade han.

Det finns flera uppenbara konstigheter i den här drömmen - exempelvis är jag inte gift - men jag har slutat att försöka förstå mig på mina drömmar. Antagligen har jag bara lyssnat för mycket på Metallica på sistone. 

Vi har en psykmottagning bara ett stenkast hemifrån, utifall att.



2 kommentarer:

  1. Det är nog snarare ett tecken på att du vill att Joel ska fria.... ;)

    SvaraRadera