onsdag 29 september 2021

Välkommen hem

Fenix reser sig ur askan. Precis som varje rockband med högaktning tog även Lost Woman Blues en (onödigt lång) paus. Efter nästan tre års skriverier på Rocknytt följt av flera års sporadiskt romanskrivande är det dags för storstilad comeback i ny, blank scenkostym. Musiken är som alltid närvarande, metal är som bekant for ever, men huvudsakligen har bloggen vidareutvecklats till en författarsida.  

Det kommer förstås att handla mycket om min kommande Feelgoodroman Hollywood Hills Forever, som ges ut på Lionvalley Publishing till våren, men även nya projekt och fortsatt spridda tankar. Just nu handlar de mycket om hur boken kommer att tas emot. Jag har svårt att tro att någon där ute skulle kunna vara hårdare i sin kritik än jag själv, men det är läskigt oavsett.

Som namnet skvallrar om utspelar sig min debutroman i Los Angeles (var annars?). Jag hoppas att just du ska vilja läsa den, och att du ska bli lika fäst vid karaktärerna och min älskade favoritstad som jag är.   

Givetvis är boken sprängfylld med musik, något annat var väl inte att vänta, och som en sneak peak kommer här temalåten för det allra första kapitlet. 

Mer smått och gott utlovas tills det är dags för release. Det har inte hänt än, men snart kanske även jag förstår att det är på riktigt!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera