onsdag 16 april 2014

The Strip is alive

Jag måste medge att det kändes rätt stort att få se Steel Panther igår på deras hemmaplan. Hela grejen med att få gå på en klubbspelning just här - det är nästan overkligt. House of Blues är ett riktigt coolt ställe och precis lagom stort. Innan banden drog igång var det givetvis bara gamla klassiker som spelades. Ratt, Warrant, Poison, Def Leppard, you name it. Riktigt skön stämning.

Trots dessa lysande förutsättningar måste jag faktiskt säga att Steel Panther var bättre när jag såg dem i Göteborg för inte så länge sen. De tjötade helt enkelt lite för mycket och spelade lite för lite, men när de spelar är de alltid grymma. Bäst är underbara Lexxi Fox med sin rosa bas, lila spegel och en golvfläkt som ser till att hans hår alltid fladdrar. Jag fick till några bilder när jag stod framme vid scenen. Det kanske får bli ett eget inlägg framöver; Foxy hairstyling?

Hur som helst, det var absolutely fabulous igår. Sunset strip - I'll be back.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar