måndag 5 maj 2014

Hår-rock

Vissa dagar vill mitt hår inte alls bete sig utan är bara en stor trasslig härva utan framtidshopp. Såna dagar önskar jag att jag hade ett lika fantastiskt hårsvall som min favorithår-rockare, tillika basist i Steel Panther, Lexxi Foxx. Kanske inte den bästa basisten i världen om man frågar övriga bandet, eller ens honom själv ("jag använder mest den här strängen, de andra är mest för att det ser coolt ut"), men den skönaste. Håret, som är 100 % äkta men inte hans eget, ligger perfekt och fladdrar sexigt i vinddraget från fläkten som alltid står bredvid på scenen. Det är lite Carola över det hela. Fast bättre.

Sexy and I know It

Jag är väldigt sugen på att skaffa en rosa skinnväst med nitar. Hur gulligt som helst, men den lila spegeln tar ändå priset. Det står t.o.m L F på den. Jag älskar folk med självdistans, särskilt när de spelar Death To All But Metal på en rosa bas med lila prickar.


The Pink Panther

Dagens skönaste klipp med världens skönaste basist. Spana särskilt in boken han läser i logen. Med detta önskar jag er en god kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar